fredag 2 januari 2009

02 / 01 - 09


det har varit en underbar början på det här året, väldigt fint väder - trots kylan, härliga människor i min omgivning - med en underbar humor (;

Jag hoppas verkligen att detta blir ett bra år, kanske t.o.m bättre än förra? Jag tror att nyår handlar om att "gud" ger alla människor En Andra Chans, en chans att försöka göra någonting bättre än vad som försegick förra året. Men, det är bara vad jag tror ^^!

Nyår vad underbart, jätteskoj, maten var supergod och folket som kom var jättetrevliga. Så det blev mycket bra! Hoppas ni andra hade lika roligt som jag :) . Dessutom tror jag att "spyr man - har det varit en lyckad kväll", men det är ju såklart bara för att det hände mig - haha!

Men Gott Nytt År , på er allihopa.
- Lycka Till, men att göra det nya året, minnesvärt!

<3

Inga kommentarer: