torsdag 29 januari 2009

lalala ..


I morse gick jag upp klockan 6 för att sedan bege mig till skolan strax efter 7. Men när jag kommit fram till Restaurangen så fick jag reda på att jag fortfarande inte fick lov att vistas i köket pga att de inte hade fått något svar på mitt prov. Men jag var med på Hygienen och Genomgången i köket, innan jag åkte hem. Så jag snappade upp lite om vad som är vad och allt jag behövde veta tills nästa Torsdag - då vi ska göra provet. Så på ett sätt var det nog lite tur att jag gick dit, trots att jag var tvungen att åka hem igen ^^

Nu sitter jag här vid datorn, har min blogg som startsida och tyckte att den behövdes uppdateras lite. Eftersom det var ett tag sen nu. Det är ganska skönt att klockan inte är så mycket, för nu har jag hela dagen på mig att göra absolut Ingenting (; , haha!
& i morgon är vi LEDIGA ! - hurra för det :)

& jag ville bara tacka Amanda, Hanna & Ida.
För att ni gjorde min morgon lite roligare än vanligt ^^

1 kommentar:

what about me? sa...

ingen fara snäckan :) har skit kul med dig fan :D <3