onsdag 20 maj 2009

8 dagar kvar!

det blev grillning ikväll också, vi kör stenhårt nu med vår nya grill (Y). Idag blev det grillad lax med grönsaker, hemmagjord citron/dill sås och potatis klyftor - väldigt gott!

Idag har det annars inte hänt så mycket, som jag förklarade förut. Det där med att gå ut, blev inte heller av - brist på pengar atm! Så det får bli en annan dag.. Har bara varit hemma idag, tränade i morse och sedan städning. Efter det började jag och syster med maten, som papi sedan tog över när det var dax för grillen. Hade en trevlig pratstund med Mami och syster förut, det var längesen. Dock var det inget speciellt! Men vi hade nog kunnat behöva fler pratstunder tillsammans.

Det är så skönt att min syster äntligen kommit hem igen, nu slipper jag vara ensam. Det känns bra när hon är hemma, även om vi bara setts på kvällarna så har det varit roligt. Vi var ute och tränade tillsammans igår och tog ett stopp nere vid vattnet en stund, det var mysigt! - Det blir nog en tur ikväll också, om inget annat kommer i vägen. Måste också berätta att jag surfade runder lite förut och hittade väldigt mycket snyggt, både kläder och skor som nu hamnat på inköps-listan nu, så jag har en del som jag ser fram emot när min ekonomi ökat lite.

- 8 dagar kvar = SNART S!ESTA!!
& du bitch,
förstör inte henne mer
än vad du redan gjort.

2 kommentarer:

SAn sa...

jag tycker oxå om att bo med din syster^^.

Hon är möjsig ;)

Kul att ni tog en cykeltur btw! det är himla skönt tycker jag^^.

Puss sweetie

Maja sa...

Vad kul att veta att man är dräglig att bo ihop med!=) Jag ska lista er två som referenter när jag en vacker dag ska skaffa sambo;D Tycker det är riktigt mysigt att vara hemma faktiskt!=) Fast lite trist när inte du är hemma, som typ nu;P Men jag har ditt rum under belägring som vanligt - passar det så att ingen kommer in och stökar! Fast när jag kom tillbaka från badrummet förut var det 'någon' som legat i din säng så den är lite stökig. Jättekonstigt!!