torsdag 21 maj 2009

cykling - solning , nästa !

har precis ätit frukost, försökte väcka systern min men det gick inte så bra. Så jag fick skicka upp Pappsen, så han fick säga till henne (a). Och nu är hon uppe, väntar bara på att hon ska bli färdig så att vi kan hoppa på våra cyklar. Vi hade nämligen tänkt cykla (8km xD) och sola, måste få liite färg innan S!esta åtminstone - sedan hem igen. Så näst intill 2mil , hoppas att det går bra och att sadlarna på cyklarna inte gör så ont som förra gången, haha!

vänta, vänta, vänta. Jag har inte världens bästa tålamod, men jag får vara lite extra snäll mot min syster i mellan åt - jag vill ju inte cykla själv (a). Haha !

1 kommentar:

Maja sa...

Så jäkla duktiga vi varit idag!=D Fast imorgon får du skjutsa mig så långt som till My så jag kan ta min cykel där för jag blev lite lat ikväll XD