tisdag 26 maj 2009

hoppas starkt på Mvg.

äntligen skrivit klart min uppsatts, det låter som att den är 10 sidor lång. Men det är den inte! Den ligger på tre sidor och är på Engelska. Det enda min lärare sa innan hon gav mig uppgiften var en rubrik och den löd (som jag skrev förut) "Setting up my own restaurant." Jag trodde definitivt inte att det skulle vara något svårt? Jag är duktig på engelska och jag är bra på att skriva och min fantasi är ganska smockfull med massa roliga saker.
Men detta var faktiskt svårt. Jag fick själv välja vad jag ville skriva om, det fanns inga villkor utan det var bara till att köra på. Dock fanns där en liten hake, att jag var tvungen att kunna framföra något sätt ekonomiskt, geografiskt, pris och schema-läggningar.

Men det gick bra! Tur att jag hade min syster nära till hands och tur att hon var villig att hjälpa mig, annars hade det nog inte gått så bra som detta gick. Och jag har verkligen lagt ner min själ på detta, har suttit med ritningarna i 3 timmar i något Paint-program (liknande) , så jag hoppas f*n på ett Mvg - annars blir jag sur :( !

Klockan är nu fem över två på natten och jag är fortfarande vaken, någonting är fel? Eller nej, jag försöker vända på dygnet nu eftersom jag tror det lär behövas under S!esta. Där är man illa tvungen att vara vaken, annars missar man någonting roligt - haha.. Som sagt, EN dag kvar!

- Godnatt kiseungar (jamie fattar, haha)

1 kommentar:

SAn sa...

Lät ändå ganska spännande med din uppgift till skolan!!

EN dag kvar.....woohoooo!! :D