tisdag 19 maj 2009

morsning korsning .

och då var det morgon ännu en gång!

Igår var det inte så mycket som hände, jag gjorde en FAIL när jag bakade, det gick inte att rulla bollar av smeten. Så jag fick improvisera och göra det till en sorts "efterrätt" , haha.. Det gick ganska bra och de små barnen gillade det - blev lite sött dock! Men det får man ta ibland (a).

Vid fem tiden så åkte vi in till Hässleholm, till ABF's trafikskola. Skulle på Handledar-kurs, tillsammans med Mami, Papi, Sebastian och Anders. Det blev ganska jobbigt efter ett tag eftersom vi satt där i 3 timmar och tittade på en skärm -.- , men annars gick det bra! Fick några böcker och så med, så nu ska jag bara skicka in papperna så jag kan få tillståndet. - & snart får jag köra, wiie :)

Papi
kom in och väckte mig vid sex tiden, men jag snoozade till klockan sju. Innan jag hoppade in i duschen, vilket gjorde att jag missade bussen. Men det gjorde inte så mycket, haha! Så nu har jag både hunnit äta frukost i lugn och ro, hunnit titta på ett avsnitt av CSI Las Vegas och gjort mig i ordning :)

- god morgon, säger jag bara!

1 kommentar:

SAn sa...

Låter som en härlig morgon! trots att jag inte kan förstå så tidiga mornar längre.. då har ju jag inte ens jobbat färdigt ;P!