måndag 25 maj 2009

prov, uppsatts, prov -.-

Jag är inte speciellt social med att lägga in inlägg från idag, eftersom jag har spenderat hela dagen åt att skriva en uppsatts som ska inlämnas i morgon. Ganska korkat av mig att inte skriva den förut, jag vet. Men jag har haft annat för mig! Så detta är vad jag får ta nu, en hel dag/kväll åt denna engelska uppsatts, rubriken jag fick var " Setting up my own restaurant ", sen var det bara till att låta fantasin flöda.

Ska snart ta en paus ifrån mitt pluggande, eftersom jag strax skrivit färdigt. Och då hade jag tänkte slänga mig framför Tv'n en stund och ta det lugnt, innan jag plockar upp nästa ämne som jag då ska ha prov på i morgon (lid med mig?). - Så önska mig lycka till!

1 kommentar:

SAn sa...

Lycka till gumman!!^^

och du.... SNART SIESTA!!!!