tisdag 2 juni 2009

baka?

denna dagen började bra, åkte till skolan med Mami (hon skjutsade mig). Så jag stack till svenskan och fick reda på mitt betyg, sen sa vår lärare att han inte kunde tvinga oss att vara kvar eftersom det var så fint väder ute. Så vi fick gå igen - så min skoldag varade i 20 minuter.

Mami hade lovat mormor att vi skulle hjälpa henne att handla, så vi gjorde det direkt för att kunna få det överstökat. Sen körde vi hem igen, och väl hemma började vi nästan direkt på maten. ( potatisgratäng med rotfrukter, kyckling"burgare" och vitlöks bröd. )

Fick reda på att jag är ledig i morgon, återigen. Så jag tänkte att ikväll var en perfekt dag för att hitta på någonting eftersom jag inte har någon speciell tid att passa i morgon. Jag ringde runt till ungefär hälften av mina tjej kompisar och frågade ifall de hade lust att göra någonting, men alla hade vars en ursäkt så jag struntade i det :/ . & nu hamnade jag här vid datorn, med min blogg eftersom jag ändå har "rikligt med tid" att göra en massa annat ..

Nej, men jag kan inte sitta här hela kvällen och bekymra mig över min tråkiga/soliga kväll. Så jag får väl göra någonting åt det. Kanske baka någonting? Morotskaka med philadelfia(?) låter gott!

1 kommentar:

SAn sa...

blev det någon morotskaka? lät mumsigt iaf :)