lördag 6 juni 2009

=)

Vaknade halv sju i morse av ett akut "need-to-wake-up" , har ingen aning om varför. Men vaken var jag iallafall, bestämde mig för att springa till toaletten (hoppades på att sova igen.) Och jag somnade faktiskt om, ett tag i alla fall. Vaknade igen vid nio och gick upp, då jag kände att jag behövde lite frukost i magen. Så jag gick ner och fixade fram lite frukost och den bestod av; 1 tallrik Allbran's "fiber-flinger" (don't know the name) + 1 macka med räksallad och ett glas vatten.

Var precis och borstade tänderna och såg att mina läppar fortfarande är en del röda av läppglanset som jag satte på igår, även fast jag tvättade bort sminket igår kväll. - bevis på att det måste inhandlas!

Tänkte kolla om jag hittar någon bra film som jag kan sätta igång och när jag väl hittat en, så hoppar jag i duschen, för att fräsha upp mig!

- Cya, would'nt wanna be ya!
haha SAn ;D

1 kommentar:

SAn sa...

Hahaha! du e för rolig du! ;) ;)