måndag 1 juni 2009

filmkväll ?

skickade sms till Linda och frågade ifall hon ville hänga med ner till frostavallen och sola lite, vilket hon ville. Där nere mötte vi också Elin, Nathalie och hennes kompisar. (dock inga som jag umgås med?) Men vi satte oss nere på bryggan och snackade om lite allt möjligt. Det var skoj :)

Stack inom affären och handlade lite mat på vägen hem och när jag kom hem så åkte grillen igång. Marinerade kycklingbitarna och slängde på dem, samtidigt som potatisgratängen gräddades i ugnen. Vitlöksbröd och sallad på det! - supergott.

Nu händer det inte så mycket mer, börjar dock inte förrän klockan ett i morgon. Så det blir lagom med sovmorgon, vilket betyder att det säkerligen kommer bli något inlägg till och eventuellt lite filmkväll med systern min. Hon har gått och blivit sjuk nu under S!estan, så jag ska försöka muntra upp henne med en bra film och lilla mig som sällskap - hoppas jag lyckas (a).

1 kommentar:

SAn sa...

vad mysigt!! :)

och den där maten blev jag ju lite sugen på nu.....