måndag 1 juni 2009

göttans väder!

fortfarande inte fått tag på några bilder från SAn ännu, men det kommer under dagarna här i veckan - promise!

Jag hade tänkt att lägga in ett inlägg om bara S!estan, men det blir mycket lättare om ni får se festivalen i bilder, som ni fick med balen. Eftersom jag ändå inte kan berätta allting som hänt, det skulle tagit en evighet att berätta allting (a) , haha.

Det är riktigt gött väder ute, sitter här i solstolen och pyser. Dock i skuggan eftersom jag brände mig igår när vi var på väg att packa ihop tält och saker, innan vi åkte ifrån festivalen. Eftersom att jag inte var så noga med att smörja in mig = inget alls! Så brände jag axlarna :( , men inne kan man inte sitta för det så jag platsade mig i skuggan. Får ändå njuta av värmen så, haha!

Kan inte mer än att säga att jag faktiskt saknar festivalen, det var skit bra band som spelade och jag hade jätte gärna spolat tillbaka till Fredags kväll om jag hade kunnat. Så hade jag fått se alla bra band En Gång Till, haha (Y) ..

Tack för mig, ha en bra dag! Mer uppdatering kommer (;

Inga kommentarer: