onsdag 8 juli 2009

6 dagar..

jag har absolut inte haft någon lust eller tid att sitta vid datorn på de senaste dagarna, det har varit fullt upp och jag har knappt varit hemma något. På ett sätt har det varit ganska skönt att komma bort så länge ifrån datorn, det är inte lika beroende framkallande när det är fint väder, haha.

Det är ju Kristianstad's dagarna nu, så jag var där en runda igår med två tjejkompisar. Vi hittade på en massa skit och åt fin mat, sedan "gick jag och steffie på vatten", dock inte. Men vi fick sätta oss i varsen plastbubbla som de fyllde med luft och sedan puttade de ner oss i vattnet. Det var näst intill omöjligt att ställa sig upp, då bubblan hela tiden snurrade runt så fort man rörde på sig. - Men det var roligt, en upplevelse!

Missade MJ's minnesstund igårkväll, då den sändes live på Tv4. Cermonin började 17.00 i Los Angeles. Så jag och Naad gick in på Tv4's hemsida i morse och tittade på den. 2tim och 13min lång cermoni. Det var väldigt fint, 20.000 människor - släkt, vänner och en massa fans. Det måste varit en ära att få delta! Allting var väldigt känslosamt och rörande, och till er som inte såg det och vill se det. Så finns det som sagt kvar på Tv4's hemsida fortfarande.

Croon tatuerade sig i fredags, btw. Höger underarmen, thailändsk text = kärlek. Det blev väldigt fint. Den ska dock fyllas i när den läkt till sig och en till tatuering på vänster underarm väntar också.

Inga kommentarer: