onsdag 1 juli 2009

å(ska) hus?

åska idag igen, dock är vädret mycket bättre och varmare än igår. Så jag tror inte att det kommer vara något störande. Hoppas på en bra dag idag också, såklart! Vet dock inte vad som händer, eller om det händer någonting idag överhuvud taget. Det har varit ganska lamt de sista veckorna men jag hoppas att det ändrar sig framöver. Fick ju som sagt ingen bra start på sommarloet, så det beror nog mycket på det :/

Några vänner till mig körde ut till åhus strand igår, tänkte egentligen följa med men vädret vände tvärt och blev till ösregn så jag kände att jag inte var speciellt pepp på att stanna över ute vid havet när det åskade så mycket som det gjorde. Men det kanske blir en tripp ut där idag? :)

1 kommentar:

SAn sa...

Håller med! åska och regn är bara mysigt när man är inomhus!^^