tisdag 22 september 2009

jag börjar bli dålig..

på det här med uppdateringar. Jag sa att jag skulle bättra mig, men jag har inte haft tid. Förstår inte hur man ska hinna med att uppdatera 8ggr om dagen, det är typ omöjligt? I och för sig så har ju alla de stora bloggarna en "blogg-dator" som dom har med sig överallt, men en sådan har jag inte hunnit skaffa ännu. Har däremot en vanlig dator på gång - behövs till skolarbetet. Så det blir nog lite mer bloggande när den är med på färden :)

Men godmorgon på er. Precis plattat mitt rööda hår, haha. Jag älskar färgen faktiskt, trivs jättebra med det och har fått väldigt många positiva kommentarer om det. Så jag tror jag behåller detta ett tag! Inget annat nytt som jag har att berätta faktiskt, förutom lite Outfit bilder som jag slänger upp under dagen. Har nämligen inte haft tid att lägga in dom på datorn ännu. - You know me!

Men något tråkigt som jag har att berätta är att jag har ju två mobiler? Och igår tog jag med mig båda när jag gick hemifrån eftersom där var dåligt batteri på bägge. Men då dör bägge under dagen - katastrof! Men något ännu värre är att när jag kommer hem, inser jag att jag har glömt den ena laddaren hos en tjejkompis och den andra laddaren hittar jag inte. (hur man nu kan bli av med en laddare(?). Så nu är jag utan mobil idag, eller ja, tills jag har fått tag på E så jag kan få tillbaka min laddare.. Hm, undrar hur många sms och missade samtal jag kommer ha när jag väl sätter igång den igen :o !?

Inga kommentarer: