lördag 19 september 2009

pardaay !

blev ju inget jobb ikväll som sagt , kanske borde stannat hemma då och tagit det lugnt? Men jag är trött på att bara sitta hemma. Så jag går lite längre upp i byn, till en tjej kompis istället.. Vet inte hur många som skulle komma, men vi har alltid roligt ihop så det blir nog bra :)
Funderar på om jag ska gå eller ta cykeln upp? Men jag på en cykel, med mina klackar? Mja , det både ser dumt ut och går fruktansvärt dåligt - jag tror jag har glömt bort hur man cyklar. Men det är ju en bit och att gå är ju inte så roligt, inte i klackar - det går saktare. Och jag är väldigt, väldigt mörkrädd!? Ååhh, hur ska jag nu lösa detta? Aja, jag får väl ta mig i kragen och gå ändå.

- wish me luck, c yaah !



det kommer mer bilder på hela outfiten, i morgon.

Inga kommentarer: