torsdag 26 november 2009

' 21.00

Elliot har klippt lugg på mig idag, det blev faktiskt snyggt. Känns som att det var flera år sen jag hade lugg, haha. Men det är väl en vane sak :) Skulle egentligen fått folk nu, men dom ditchar. Dock vill Elliot att vi ska bege oss ditåt, men vi får se hur det blir med det. Glee börjar ju snart? haha (a).

Blir eventuellt att vi drar dit, men det blir nog nice där med. Annars har det inte hänt så mycket idag, E har typ sovit hela dagen och jag har pluggat matte och engelskan. Dock är jag inte färdig, men det är två veckor kvar så det är nog rätt lugnt ändå :)

1 kommentar:

Maja sa...

Lägg upp en bild så man får se luggen!=) Inget fel att vara ute i tid!;)

Sv: Blomma och kort brukar vara uppskattat! Han läser ju inte ens min blogg;P Av mig fick han nybakta scones och se mig uppe syndigt tidigt en måndag morgon, haha!XD