torsdag 10 december 2009

åsikt, om Amir.

Godmorgon alla sköna hönor, dock har jag ju varit vaken i drygt två timmar redan. Men inte bloggat någonting, kände att det behövdes en liten uppdatering då internet har varit super duktigt och är fortfarande anslutet sen igår. Jag bara älskar när det vill som jag vill !

Var precis inne på gaybloggen, jag läser hans blogg varje gång jag är online. Inte för att jag avgudar honom eller tycker att hans blogg's innehåll är särskilt intressant, det är nog mer för att jag tycker han är modig som vågat publicera allt det här om hans läggning och om alla de taskiga kommentarer som han hela tiden får stå ut med, då folk kommenterar hans vikt etc.. Men det är det att han verkligen inte bryr sig, som gör han speciell. Visst, han skriver om det och kommenterar tillbaka. Men jag har nog inte sett honom kommentera något annat än "ärligt talat, jag bryr mig inte" eller som han nu skriver "får jag under 30 kommentarer om min vikt, hamnar det i min almanacka". Det är bara riktigt nice att se, att det inte rör honom i ryggen vad folk, som inte känner honom, tycker och tänker..


Inga kommentarer: