tisdag 8 december 2009

möte .

igår hade jag inte så mycket att göra, ganska slapp skoldag med. Dock hade jag en massa saker som skulle blivit inlämnade! Glömde dessutom att skicka iväg mitt engelska arbete (FAN), vilket jag precis kom på. Aja, får göra det nu då! Hoppas på mer än ett godkänt, dock gick inte den muntliga redovisningen så himla bra eftersom jag var sjukt trött igår. Hade ingen koll på någonting, det var ganska läskigt faktiskt..

L plockade upp mig efter han slutat jobba igår kväll, så drog vi hem till honom en stund. Snackade lite och tog det lugnt, när han sedan skulle iväg på träningen släppte han av mig hemma. Så jag plockade ihop lite filmer som jag tänkte ta med mig dit senare, efter hans träning plockade han upp mig igen och vi drog hem till honom för att kolla på film. Dock var vi sjukt trötta båda två, så vi somnade nog båda till ett antal gånger under filmen? Haha, men trevligt hade vi :) Dessutom fick han sin säng bäddad, av mig. Den såg stökig ut, så jag kunde inte låta bli xD .

Jag börjar egentligen inte förrän halv tre idag, eftersom vi har kvällsöppet i restaurangen. Men mamma hade bestämt ett möte som jag måste vara med på, som skulle börja nu klockan tio? Men tanten som vi ska snacka med, har inte dykt upp ännu. ( vilket betyder att jag hade kunnat sova tio minuter längre? ) Menmen, hon dyker väl upp snart hoppas jag..

Inga kommentarer: