fredag 1 januari 2010

list list list ..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Festivalerna i somras, haha. Oförglömligt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? förra årets, nej.
3. Blev någon som du känner förälder i år? Nix, eller aa. Inte vad jag minns? Haha.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Bara danmark, haha..
6. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Nyår. & alla andra underbara dagar..
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har funnit mig själv.
9. Största misstaget? Tror inte det har uppstått många sådana.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadat mig en del smått hit och dit.
11. Bästa köpet? Finns ingen anledning till att köpa något som inte är 'bäst'? xD
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, verkligen. Många olika saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vilken svår fråga. Det är hur många som helst?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror att det senaste halvåret har jag blivit gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Skött vissa ämnen, haha..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit folk se ner på mig & såra mig.
18. Hur tillbringar du julen? Hos föräldrarna och sedan julfest hos Lajnus.
21. Bästa boken du läste i år? Att hjälpa sig själv - David Pelzer.
20. Favoritprogram på Tv? Two and a half men. Utan tvekan, haha!
22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall. Hur underbart bra som helst :)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En laptop.
25. Något du önskade dig men inte fick? Boxnings-spärrnings(?) handskar.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Födelsedags fest, tsms med mina underbara vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag är nöjd med mitt år.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm, som jag sa förut; jag har funnit mig själv och min stil.
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga dagar jag haft med min bästa vän, vänner och familj :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson, utan tvekan ;)
31. Vem saknade du? Rele <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Ojoj , jag har träffat så mycket nytt folk!

Inga kommentarer: