måndag 8 februari 2010

jag som aldrig är sjuk, vad är detta..


jag har lyckats gå och bli sjuk igen, vet inte varför detta händer? Jag har alltid haft ett bra immunförsvar och har alltid lyckats emot stå alla sorts sjukdomar. Men det senaste halvåret, har inte alls varit så. Snarare motsatsen, jag tar till mig alla sjukdomar som finns i min närhet.

Tog en killes tvättid idag, kändes som att vi behövde tvätta en heel del. Och han var en timme sen, så det är faktiskt tillåtet (a). Haha! han "försökte" prata engelska men det gick inte så bra så vi fick använda lite "tecken språk" hahaha ! xD

Lyckats med en bad-hair-day också, så jag har burit mössa hela dagen. Känns inte bra att ha det inomhus dock, men vafan.. ' elin drog precis av den, bara för att jag kommenterade det, haha ' Elin säger: haha, ska du se ut såhär när A kommer också? Jag kan hjälpa dig istället..'

Inga kommentarer: