måndag 15 februari 2010

.... lalala

Alla <3-dag var hur mysig som helst. A, bjöd ut mig på middag och bio. Vi åt på en kina restaurang inne i stan och därefter tittade vi på 'Farsan', den var riktigt rolig, kanske ingen som jag skulle sätta mig ner och titta på igen, men den var helt klart värd att se. Vi hade super mysigt hela kvällen och det var jättetrevligt!

Jag har funderat på det ett tag nu och jag har kommit fram till att blogspot.com är riktigt tråkigt, det går inte att göra så mycket och det är mycket lättare att byta design och liknande på blogg.se. Dock är jag väldigt tveksam med att byta eller göra en ny blogg, eftersom att jag ej vill förlora alla gamla inlägg. Men det har också slagit mig att jag fortfarande kan ha den här kvar, länkad på min nya, så att jag kan gå tillbaka och titta ifall det skulle slå mig att göra det någon dag. Hmm, nja detta får jag nog fundera lite mer på innan jag bestämmer mig...

Jag bara älskar din charm.

3 kommentarer:

SAn sa...

Blogspot är bättre! Vad är det du vill göra som du inte kan menar du?

SAn sa...

Jag vet egentligen inte om blogspot är bättre. Jag vet att Jamie har sagt att hon är missnöjd med Blogg.se iaf.. och jag kan inte komma på en enda sak som man inte kan göra med blogspot.

Du kan göra bara en länk utan att visa videon.. jag vet inte exakt hur för jag har inte testat själv, men jag har sett andra som gjort det på sina blogspot:ar.

Be jamie hjälpa dig! Hon har ändå inget bättre för sig ;) Puss

Maja sa...

Jag skulle stanna på blogspot om jag var du. Åtminstone tills jag har lärt mig javascript ordentligt, vilket kan ta en stund!;P Blogspot har mycket enklare design-lösningar än blogg.se. Både för de som inte har en aning om hur man gör och för de som är master på kodning. På blogg.se är koden uppdelad och css-mallen ligger seperat, vilket är helt galet drygt, inte bara för att man måste hoppa fram och tillbaka hela jävla tiden..=P Jag har hjälpt dig förr, jag kan självklart göra det igen, tönt!;) Puss<3