måndag 22 mars 2010

en kamera, hade inte suttit fel

Det har varit en riktigt bra helg, har haft hur trevligt som helst. Lite synd att vi glömde kameran hemma, annars hade jag haft en hel del bilder att dela med mig av. Men vi hade mycket roligt, begränsad budget så det gick inte åt så mycket pengar - vilket är ganska skönt! Annars hade jag förmodligen gjort av med mina nagelpengar också, som jag lär behöva använda om tre timmar.

Jag ska strax dra mig in mot byn där jag, som jag skrivit förut, bygga på mina naglar. Jag hoppas de är duktiga och att det blir snyggt gjort, annars blir jag lite ledsen! Hade egentligen kunnat göra det själv, eftersom jag har saker till det och jag kan göra det, men jag har ingen ro till att sitta och pilla med det själv. Det är roligare att pyssla och fixa till andras :)

På tal om kameror, hade varit ganska skönt att köpa en. Det är så tråkigt när man hittar på så mycket saker, men inte kunna ta några foton och titta tillbaka. Man hoppas hela tiden på att någon annan ska ha en kamera med sig och därefter hoppas på att man hamnar på någon bild, haha. Det börjar bli ganska tråkigt, så en kamera - min nästa to-buy-sak! :D

Inga kommentarer: