tisdag 30 mars 2010

solen skiner

Bild sen Peace and Love 08.

Metro är en bra tidning, jag läser den varje dag och jag tycker att alla borde göra detsamma.

Jag har fortfarande inte kommit igång med de här 'kategorierna' som jag söker, men jag hoppas på att kunna få hjälp med det snart. Jane tjatar på mig att byta över till Blogg.se, eftersom det är 'så mycket' enklare. Men det tror jag inte riktigt på. Jag startade faktiskt en där för någon vecka sedan, men jag kan inte komma in på den nu efter jag loggat ut? Så den bara ligger där och skräpar - eftersom jag inte heller kan ta bort den.

Ska strax gå och göra mig i ordning för att jag och sis ska följa med mami till en av hennes vänner. Solen skiner och det är helt underbart, har dock inte känt på värmen ännu - men det får jag gå och göra snart.

1 kommentar:

SAn sa...

sv: Du gör en ny gadget i din sido-bar där du väljer gadget:en "Kategorier".

Om du ska ändra namn på din "kommentars-knapp" så gör du det i din html-kod.

Säg till om du får problem :)