onsdag 24 mars 2010

verifieringsmail - hallå?

Loggade ut från min nya blogg förut och skulle nyss logga in, men det går inte ? Jag måste först verifiera min e-post adress, så jag gick in på min hotmail men jag har inte fått något mail ännu. Kan det vara så hemskt att jag inte kommer få det heller - eller kan det bara ta en himla tid? Jag diggar namnet på min blogg och tror att det kommer bli riktigt bra, så hoppas att jag får mailet senare idag så jag kan komma igång.

Men nu börjar jag bli en smutta trött, varit vaken sen halv sex då A drog iväg. Känns som att jag kan behöva en del sömn för att orka med att jobba ikväll. Det kommer nog bli bra och jag hoppas på lite mer rörelse idag - men ändå lugnt eftersom det är nytt system och jag har inte hunnit komma in i det riktigt ännu. Men om jag ska överleva den kommande fredagen, borde det kanske öka lite i gäst antalet ..

ännu en, fler kategorier: http://Ccuibono.blogspot.com

1 kommentar:

Jannicke sa...

Stakk bare innom bloggen din, helt random.

Måtte bare kommentere, for må si jeg synes du er ei utrolig pen jente :D

Ha en fin påske!