tisdag 4 maj 2010

and now it's over

.. för säsong ett av Cougar Town. Känns lite som att jag tjatat en del om det på sista tiden,
men det är för att det är bäst.

So suck it up!

Aha, so now what to do? Jag har plockat undan på mitt rum, jag har sorterat tvätt, jag har lagt mina saker på sin plats, jag har... fortfarande inte gjort min bok recension dock, men kanske borde göra den en dag?

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta tag i mitt ena täcke, drog det mot mig och tog upp det i luften, siktade mot alla kuddarna som låg i en hög och slängde dit det. För er som inte förstår, så skapade jag mig själv en mys-hörna. Jag bytte om till mina rosa mjukis-byxor och ett svart linne, samlade ihop dator, telefon, kalender och penna och slängde mig i hörnan. & eftersom jag inte vill bli allt för uttråkad, tänker jag inte bädda sängen förrän sista minuten innan det är försent. HA !

Inga kommentarer: