tisdag 11 maj 2010

badass !

Aj, aj, aj!

Jag tänkte träffa en tjej kompis en stund idag, ta en fika och prata lite. Men vi ställde in, då vi båda ligger hemma i fosterställning, tittar på dåliga filmer / serier, sms'ar och tycker synd om oss tjejer.

Idag blir det inte mycket gjort, som ni förstår. Dock har jag plockat undan lite på mitt rum, men gav upp bara efter en liten stund. Tänkte skjuta fram det till lite senare, jag vet att jag inte står ut med det så det kommer bli gjort någon gång under dagen..



På tal om det.. Jag saknar mina tjejer, det var ett tag sen jag.. Eller vänta, jag har aldrig haft ett "tjejgäng" direkt. Men det hade varit kul att ha ett! Jag har och har haft tjej vänner på olika håll, men för det mesta inga som passar så värst bra tillsammans. Det har alltid slutat illa på något håll, men jag är redo att försöka igen..

Ha, det slog mig nyss. Jag får ta och starta ett eget 'gäng'.
Det måste bli
riktigt Badass!

2 kommentarer:

Maja sa...

Vem vill inte ha ett tjejgäng!?;P Svårt bara att hitta ett helt gäng tjejer som är vettiga och fungerar ihop. Sen har man rätt höga krav på vänner också, det kanske är det som är problemet. Trist bara om man ska behöva anpassa sig till puckon.

Maja sa...

Sv: Det här med att inte ta sig i kragen är lite av en sjukdom som bara blir värre ju längre man låter det fortgå. Bästa är att trotsa sin lathet så snart som möjligt och fortsätta göra det. Då blir det istället lättare. Jag fungerar absolut bäst när jag har tusen bollar i luften. Då är jag aldrig seg och har alltid energi till allting, både sånt som måste göras och allt roligt som kommer efter. Det är när man saktar ner som segheten kryper på en igen, som en ihärdig influensa. Akta så att den inte tar dig!;)