torsdag 6 maj 2010

serie-städ-freak?

Jag skrev igår att jag skulle leta upp någon serie att börja följa, eftersom jag behöver vänta på nästa säsong till Cougar Town. Men om jag ska vara ärlig så letade jag inte ens, jag hade inte tid!

Igår var jag faktiskt duktig. Jag sorterade tvätten (som jag länge skjutit upp), tömde diskmaskinen och städade matsalen, vardagsrummet och mitt eget rum. Dock brukar jag städa mitt rum varje dag, jag har börjat komma in i en fas då jag inte klarar av - typiska tonårsrum - längre, inte en chans. Det måste ligga/hänga på sin plats, (även fast min garderob är lite stökig inuti, så finns allting där.) Men jag klarar heller inte av när det ligger kläder överallt! Dock, kan jag klara av när det är stökigt på Ett ställe, men om det är stökigt på två vis - får jag panik!

Vad är detta för fas och varför drabbar den mig?

Jag bestämde mig för att ta en senare buss till skolan idag, har en bokrecension som jag ska lämna in i morgon. Så jag tänkte ta mig lite tid till att - åtminstone fundera - på hur jag ska skriva och lägga upp det..

Inga kommentarer: