måndag 3 maj 2010

tankarna flödar..

Nu när jag kommit på hur man gör alla de här olika kategorierna på den andra bloggen, känns den ganska meningslönt då jag inte skriver någonting speciellt i den? Jag menar, jag kan ju bara starta en ny kategori istället för att driva en till blogg, där jag bara skriver saker som jag... hade fått plats med här?

Jag tror jag har tröttnat på min design. Jag känner att min svarta bakgrund får min blogg att verka dyster - måste göra någonting åt det. Kanske behåller den andra bloggen, för lite omväxling. Jag uppdaterar ju fortfarande den, men just nu tänker jag bara lite..

Som sagt, måste få något gjort åt min design på denna blogg. Innan jag får nerv sammanbrott, det känns inte roligt att uppdatera den när den är så dyster. Dessutom känns det som att jag är tvungen att hela tiden skriva någonting viktigt, eller något som får folk att tycka det är intressant att läsa. Men jag menar, who am I kidding? Det är väl antagligen bara jag som läser detta vilket fall, dessutom startade jag inte bloggen för någon annans skull, utan för att jag skulle ha en plats att skriva av mig på..

Let's call it a night. Sleep tight!

Inga kommentarer: