fredag 30 juli 2010

hejdå skåne .

Hjärtat slutade precis, trodde att han skulle jobba längre? Men det är ju bara bra, nu har jag någon som kan hjälpa mig med matsäcken. Det är alltid roligare när man är två, hihi :)

Vi ska ju åka i eftermiddag, åker nog hemifrån vid tre tiden. Tåget lämnar parongen kl 16.05, ska handla lite innan så lika bra att vara ute i god tid. Jag testade min kamera igår, efter att ha laddat den hela dagen. Den är väldigt bra, men det enda som jag inte blev nöjd med att man inte kan ändra "effekter" till svart/vitt, etc. Men det kan man ju alltid göra på datorn så det spelar inte så stor roll egentligen ^^

Nu, fika med familjen - fixa till matsäcken - kolla och flytta ut packningen i bilen, sen är det bara till att ta det lugnt och invänta klockan. Vi kommer ha en super bra semester! Tågresan är något jag ser framemot också, även om det tar tio timmar så ska det bli skoj (; Jag gillar "ditresor", då är man så uppspelt. Haha!

Ha det bra här nere i skåne. Om mitt internet fungerar där uppe, så kan ni räkna med uppdatering. Om inte, blir det ett himla massa skrivande när vi kommit hem :) Något jag lovar, är massvis med bilder - nu jävlar, nu när jag äntligen skaffat mig en kamera ska det bli mycket fotande! <3

Inga kommentarer: