tisdag 7 september 2010

.

Inte bloggat på ett bra tag nu, inte riktigt varit inne i ett sådant stadie på ett tag. Det är lite tråkigt - i know, men sådant händer. Kanske kommer jag in i det igen? Jag är verkligen jätte sugen på att hela tiden blogga, och jag kan få sådana sug när som helst på dagen, men när jag väl kommit till sidan kommer jag på mig själv att jag egentligen inte har så mycket att skriva, och stänger av.. Whats up with that, liksom?

Varit hos doktorn idag, bestämt mig för ett preventivmedel nu - som jag inte behöver hålla koll på! En p-stav, vissa säger att det är en bra grej medan vissa inte håller med alls.. Men det är väl lite från person till person? En del påstår att det förändrar humöret en hel del, till det dåliga, men jag har redan ett hett temprament så jag tror inte det kan höjas så mycket mer - haha, skämt och sido. Ska in på Lördag (skum dag?) och få den insatt, hoppas på att det blir en bra grej. Kanske kan man slippa mensen - forever, woho!

Ett bra filmtips:
Tittat på en super bra film idag tillsammans med älsk. "The Losers" - väldigt bra. Ett slag av action, väldigt mycket. Just the way i like it!

Inga kommentarer: