söndag 26 september 2010

jag tycker det är tråkigt att vara sjuk, men det är roligt att ha min pojkvän som sällskap.

Jag har förälskat mig helt och hållet i Regina's låt; samson. Jag tycker den är så himla fin och melodin är så himla skön att lyssna på, hennes röst är en aning magisk och stämningen blir så mysig när den sätts på. Jag har gått och blivit sjuk igen, det började i onsdags och blev inte bättre vid utgången. På praktiken i torsdags var det helt okej, lite snuvig men inget värre. Men på kvällen kom febern, huvudvärken, ryggvärken, hostan och snuvan, men trots det begav jag mig till praktiken på fredagen, men sedan dess har det bara blivit värre. Kallsvetten och febern har turats om, ryggvärken är extrem, men alla piller dämpar smärtan - skönt!

Jag tycker det är tråkigt att vara sjuk, men det är roligt att ha min pojkvän som sällskap. Jag begav mig till Ystad i fredags för att besöka min pojkvän, det är jätte mysigt att vara här. (Hos hans mamma, där han för tillfället bor.) En liten bit utanför själva staden är ganska skönt, men det är klart, en kvällspromenad i parken varje kväll hade jag definitivt inte sagt nej till. Kanske kan bli så när älskling tagit sitt körkort?

Idag åkte vi en runda in till ÖB & Rusta för att köpa hundhalsband till hundarna här hemma. Ett rosa och ett svart med blingande kronor på, väldigt fina faktiskt. Älskling hittade direkt något som han blev helt förälskad i, ett träningsset med bänk och vikter.. Jultomten kanske ger honom det? Jag såg inte så mycket som intresserade mig, förutom den otroligt sköna massagestolen på Rusta - som jag tittat på några gånger förut, även provat. Den är väldigt, väldigt skön och jag önskar att en sådan fanns i mitt vardagsrum.. När jag gick och slumtittade på ytterkläderna så fick jag syn på en väldigt mysig sjal, som jag genast tog på mig och var bara tvungen att köpa den. Stickad, svart, som man trär på, super skön - ett väldigt bra köp som jag blev nöjd med!

Inga kommentarer: