söndag 12 september 2010

rosa, tacos - plugg

målat mina naglar rosa .

Kanske skulle man fortsätta måla något annat, sitt rum? Fixa upp mina nya gardiner? Fundera hur jag ska kunna expandera min hylla, så att mina andra skor får plats..? Eller kanske börja plugga, jag ska ju faktiskt lämna in en uppsatts på tisdag. Svenska B - en uppsatts om kärleksförhinder. Ganska intressant, men var fasen ska man börja..?

Idag blir det middag hos min syster son tillsammans med min pojkvän. Vi tänkte fixa ihop tacos och spana in hans lägenhet, nyligen inflyttad i en etta. Ganska spännande att se hur stor/liten den är, och hur mycket övrig plats han har kvar. Jag hoppas på en bra kväll, vilket jag tror det kommer bli!

Någonstans i mitt bakhuvud sägs det att jag kanske borde börja med uppsattsen snart.. Äsch, jag inbillar mig säkert bara :)

Inga kommentarer: