söndag 14 november 2010

Jag tycker det är bra att alla människor inte fungerar på samma sätt, jag tycker om olikheten i personer i min omgivning. Och jag skulle aldrig, för fem öre, vilja umgås med någon som vore likadan som jag själv..

Det kanske låter skumt, jag har förut alltid velat ha en vän som tänkt och tyckt som jag, då skulle det ju aldrig uppstå några problem? Men vem skulle vilja leva ett sådant liv, gå varje dag med samma smörja. Man måste vara med om någonting, man måste få uppleva och man måste bråka. Att bråka, stärker ens band. Det är något som jag tror på..

Dock tror jag även att det finns människor där ute som inte kan bråka, som inte vet hur man hanterar känslor, som inte vet hur man ska konfrontera även människor som inte kan ta kritik. Eller rent utsagt inte kan förstå om man gjort någonting fel..

Gick nog in på lite fel spår, så nu avslutar vi. Tänkte titta på något avsnitt till av DHW, min dagliga dos är viktig. Och fick inte den i helgen, så jag får ju ta igen när jag kan. Haha! :)

Inga kommentarer: