tisdag 16 november 2010

Tisdag. Men det hade varit bättre med fredag!

Har äntligen lagt in lite ny musik på min telefon, så nu är bussresorna från-och till skolan mycket intressantare. Jag har även lagt in låten som min killkompis gjort, som jag sjunger refräng på.. Den får mig att bli glad, det är roligt! Jag hoppas att det blir fler låtar och från och med nu ska jag låta honom övertala mig till att vara med, dock nästa gång blir det nog inte så svårt. Jag visste inte hur roligt det kunde vara att höra sig själv från ett annat perspektiv! Detta är lätt den bästa låt han nånsin gjort..

Vaknade tjugo i sju i morse, av mig själv. Börjar bli van vid skoltiderna nu igen, sen i somras, så min "inbyggda klocka" börjar fungera som den ska nu. Jag pratade en lång stund med min pojkvän igår kväll. Det kändes som att det var ett tag sedan, annars brukar det bara bli korta stunder på kvällen och sedan säger vi godnatt. Det kändes som att det behövdes pratas en stund, vi hade roligt, skrattade och skämtade. Ibland glömmer man bort att en sådan telefonstund kan påminna en om mycket. T.ex. om hur roligt vi faktiskt har det tillsammans.

Igår hade vi vårt datum. Vi har nu varit tillsammans i nio månader, det känns helt otroligt. Det känns inte som att det inte gått så lång tid. Jag är fortfarande nykär, jag får fjärilar i magen precis innan jag ska träffa honom. Jag blir lika nervös varje gång vi ska hitta på något och är rädd för att han inte ska tycka om mina kläder eller liknande, haha. Kanske lite löjligt? Men jag tycker det är bra. Jag vill aldrig att han ska tröttna på mig. Det är nog min värsta mardröm! Jag älskar honom. & fler månader ska det bli.

Nu börjar klockan springa iväg. Strax dags att bege sig ut till bussen, den går om en kvart. Kanske borde börja klä på mig ytterkläderna om några minuter. Jag hatar att stressa, det är inte min grej! Som jag sa förut, ny musik på mobilen så denna resan kommer bli lite mer intressant, lite mindre tråkig. Hoppas på en bra dag!

Inga kommentarer: