söndag 30 januari 2011

Dag 6

dag 6. Typ av killar jag faller för.

Det är ganska svårt att beskriva vad jag faller för, men det måste vara någon med en fin personlighet. Fina ögon, leende och livsstil är också en viktig bit. Jag är egentligen inte så kräsen, eller jo, nu när jag har ett stadigt förhållande så krävs det väldigt mycket för att jag ska kunna säga att någon utomstående ser bra ut, då jag alltid jämför med min andra hälft - men jag tycker att insidan har en väldigt stor roll i det hela.

Något som är fruktansvärt ointressant och o-attraktivt är en full kille, en snoffsig kille som lever på sin pappas pengar och skryter om sina dyra skor eller fina bil, också någon som beter sig som om de vore något de inte är. Det är ett stort minus i min bok!

2 kommentarer:

jossus sa...

tjoo! tänkte bara säga att typsnittet i inläggen är väldigt skumt att läsa, blir liksom krokigt på nåt vis. iallafall om man använder chrome som webbläsare :P

emilia sa...

Hoppas att det blev lite bättre nu :)