tisdag 25 januari 2011

Idag kommer bli en lång dag

Nu är det Tisdag än en gång, känns som att veckorna bara flyger förbi. Helgerna bara försvinner med ett ögonblick. Men det finns alltid en dag i veckan då allting går så sakta så att man själv nästan springer ifrån den och det måste jag säga, är onsdagar. Åtminstone för min del! Vi gör ingenting speciellt i skolan, så jag vet egentligen inte varför, det bara aldrig tar slut... Jag är glad att det fortfarande är en väldigt, väldigt lång dag tills dess.

Idag har jag skola fram till 17.45, med en paus på 1,5h mellan 14.00-15.30 och jag kan lova er att den pausen är väldigt nödvändig. Därefter blir det Historia, som jag tidigare nämnt att jag börjat läsa. Det är andra dagen idag och jag hoppas verkligen att det går bra!

Påminnelse till mig själv: måste gå in på Internet innan Historia lektionen och skriva ut anteckningspapper från hemsidan.

Inga kommentarer: