söndag 23 januari 2011

söndagskväll

Var på Ikea igår med familjen. Fick köpt en hel del nya grejer, äntligen. Har länge velat göra någonting åt mitt rum och nu är det äntligen dags. Jag köpte en byrå, en garderob och en jättesöt tvättkorg. Jag köpte mig också världens sötaste gosedjur: jag tror att jag har fått en fling för elefantisar.

Idag blir det inte alls mycket gjort, bara film tittande och ingenting som kräver ansträngning. Pojken åkte till sin mamma för någon timme sedan så det blir en ensam-söndag-kväll idag, lite trist, men jag får nöja mig med lite film-mys med min nya gosis istället!

I morgon blir det läxläsning och städning/sortering av mitt rum. Det ska bli så himla skönt när det är färdigt. Jag känner verkligen att det kommer bli ett lyft, kanske får jag t.o.m en hemma-stämning. Har fixat fram lite nya filmer, så det blir maraton ikväll. Jag och Gosis!

Inga kommentarer: