tisdag 22 februari 2011

and I'm back

Som bloggerska är jag inte direkt så duktig på det här med uppdatering och så, inte heller att få många olika besökare varje dag, men jag försöker. Det är dock lite svårt när man samtidigt försöker ta körkortet, klara av sista terminen i skolan, praktiserar och försöker ha sitt privatliv någonstans däremellan. (+ att jag fortfarande "renoverar" mitt rum..) Ja, jag har det inte lätt... Haha!

Jag ser det mer som en kul grej. Och samtidigt som en bra grej, för mig själv. Det är så himla skönt att ha en plats där man kan få vara sig själv, säga vad man vill och tycka precis som man vill.. Detta är min blogg, jag skriver precis som jag vill, hur mycket eller knasigt som helst, och det finns precis ingenting som någon annan kan göra åt det. Och den känslan, känns jävligt nice.


Inga kommentarer: