onsdag 9 februari 2011

lite sent godmorgon inlägg..

Jag har precis kommit hem, har varit i Lund på ett ärende. Efter det blev det lunch på Nova med familjen och min kära pojkvän, en runda på JULA och en på ÖB innan vi bestämde oss för att dra hemåt. Min syster ville att jag skulle stanna kvar ett tag och ta en fika med henne, men eftersom jag har en hel del att göra här hemma tills i helgen, så bestämde jag mig för att åka med direkt hem..

Jag somnade i bilen, det var så himla mysigt väder och jag gick upp väldigt tidigt, dessutom varit på ett jobbigt ärende, så en liten tupplur förtjänade jag. Men jag kände att jag behövde en liten paus till så därför har jag nu placerat mig här, tänkte kolla igenom mailen och därefter sätta igång en film.

Skulle ju se Senior Skip Day igår kväll, men när jag satte igång den märkte jag att jag redan har sett den för något år sedan, så jag orkade inte se den igen. Men behöll den, då den faktiskt är helt okej.. Jag tittade istället på en av de andra filmerna; Fired Up. I början var jag lite skeptisk, men det visade sig att den var ganska bra. 

Dessa filmer är dock inget som är "bra", utan mer en typisk tjejfilm, som vi tjejer tittar på när vi inte har någonting annat för oss, eller bara vill se på en "halv-seriös-töntig-tjejfilm", då tittar vi på sånt här..

Inga kommentarer: