torsdag 17 februari 2011

sen uppdatering..

Fredag v.6 
Dag 16 - Innehållet i min väska.
För tillfället innehåller min väska otroligt mycket saker. Jag som aldrig tidigare varit intresserad av sådana, har helt plötsligt en hel drös med väskor liggandes..? Det är skumt hur saker och ting kan bli med tiden.
  • Körkorts-teori papper, bok och häften
  • - Almanacka,
    (så jag kan klara av vardagen.)
  • - Lypsyl, näspray, huvudvärkstabletter, halstabletter & desinfektionsspray(jag har verkligen inte tid att bli sjuk.)
  • - Plånbok
  • - Varma-Koppen-soppa
  • (efter några timmar på körskolan blir man lätt hungrig)

Måndags:
Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför.
En exakt person tror jag inte att jag kan säga att jag vill byta med, dock kan jag tala om vad för typ av person som hade varit ett alternativ. Alla flickors dröm är att bli jätterika och bo i ett hus som liknar ett slott, att kunna köpa alla de kläder, smycken, skor, att ha det där underbara huset, som ligger på en helt underbar plats vid havet, åtminstone med en väldig utsikt över något vackert - att kunna köpa allt det man tycker om, utan att det kniper i plånboken. En sådan person hade jag gärna kunnat byta med för en dag, eller en vecka, för att känna på hur det känns.. Är det verkligen så himla kul att kunna få och göra precis som man vill, utan att behöva kämpa för det.?

Tisdags:
Dag 18 - Vad jag åt idag.
Eftersom att jag har varit sjukt dålig med att uppdatera bloggen denna veckan, så har jag inte en blekaste aning om exakt vad jag åt i tisdags. Jag är ledsen... Det blev ett kort och tråkigt svar!

Onsdags:
Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Jag har faktiskt inte tagit någon egen bild på det som senast blev inhandlat, däremot kan jag söka via Internet och få tag på någon slags google-bild att visa. Däremot kan jag tala om för er att det var nog de bästa köpen jag gjort på väldigt, väldigt länge. Jag bara längtar tills sommaren kommer så att man kan få börja använda alla de där fina sommarkläderna som pryder garderoben så fint.. (dock hittade jag endast två plagg av allt jag köpte)

Idag:
Dag 20 - Min favoritfilm.
Jag har inte någon direkt favvis-film om jag ska vara ärlig, däremot har jag en hel drös med filmer som jag tycker om fruktansvärt mycket och kan se om och om igen. Men jag har faktiskt en favvis-kändis, kanske får jag ändra och svara på det istället..? Isåfall skulle mitt svar bli: BRUCE WILLIS - inte bara en as bra skådespelare, han är även extremt snygg, har alltid en "sexig-manlig-roll" och ja, en flick-favorit, helt enkelt.

Inga kommentarer: