onsdag 23 februari 2011

Teori och shopping

När jag kom hem från körskolan igår så bestämde jag mig för att jag skulle planera in en hel dag på körskolan idag för att inte hamna back i teorin, jag skriver ju faktiskt upp på måndag, så i mellan åt känns det som att det bara går utför, och inte alls uppför som jag vill att det ska gå. Men efter att ha klarat två faser i teorin på fyra timmar, kände jag mig nöjd och stolt, så jag packade ihop mina grejer och begav mig mot Väla för att shoppa tillsammans med min fina Elin och hennes pojkvän.

Det blev en hel del skratt och en riktigt galen biltur på hemvägen, att visa hemvägen från ett ställe man aldrig varit på, var faktiskt inte så svårt. Jag lyckades ju, eller hur? Haha.. Men njaa, i en lite större stad bör man nog inte ta chanser. En vändzon kanske inte dyker upp så himla ofta där, dessutom en himla massa smågator att virra in sig i, hade nog inte varit det bästa för "Elins blodtryck", hahaha :)

Inga kommentarer: