onsdag 23 mars 2011

sthlm, den store

Jag har ju helt glömt bort att berätta att jag ska åka till Stockholm i morgon bitti. Dåligt, dåligt.. Lätt att glömma när man har en massa saker att tänka på!


Men jag ska som sagt åka till den stora staden i morgon, vi ska mötas upp halv sju inne på centralen. Det blir X2000 upp och det avgår strax innan sju i morgon bitti så vi är framme, antagligen, strax innan elva. Det bästa med X2000 är väl att man kan gå runder och röra på sig. Jag får kramp av att sitta still! Kanske har de någon restaurangavdelning, så man kan få sin dagliga dos av kaffe.. Annars får nog både jag och Elin kramp, haha!


Det var super längesedan jag var i Stockholm sist, så detta ska bli riktigt kul. Vi ska hinna med att göra massor med saker och besöka en hel del coola ställen. Jag funderar på att ta med mig datorn, men jag har ännu inte bestämt mig. Tänk om någon snor den, vi ska ju faktiskt bo på vandrarhem.   Nae ni, jag får nog fundera lite till på den punkten under kvällen.. Annars finns ju alternativet att mobilblogga...


Jag måste alltså packa ikväll, det kommer bli super svårt, då jag har världens beslutsångest när det gäller mina outfits. Jag kan byta om tre gånger om dagen, om jag ska göra något speciellt. Jag får nog be någon om hjälp!

Inga kommentarer: