tisdag 1 mars 2011

tradera

Jag tänkte ta ett litet "vuxensteg" och bli medlem på Tradera igår, har ju en hel del kläder och saker som hade kunnat sälja för lite småpengar och detta hade ju varit ett bra tillfälle att göra det på, snabbt och enkelt över datorn - inte alls svårt..?

Men när jag skulle fixa mig ett medlemskap så märkte jag att någon annan "shumme" från Malmö hade använt min e-postadress och gjort sig ett konto, så jag kan inte göra ett eget nu bara för det..? Dessutom skickade jag ett mail till Traderas kundtjänst för att förklara situationen, då fick jag ett mail tillbaka att det egentligen inte går att ta bort/ändra ett Alias, men att de skulle göra ett undantag och tog därför bort den.. Men när jag då gick in och skulle göra mig ett nytt så fungerade det fortfarande inte, då mitt personnummer redan finns registrerat..?

ÅH SUCK! Jag får panik på sånt här. Ska skicka in ett mail till och hoppas på att de kan ta bort det falska kontot, så att jag kan få skapa mig ett eget (som jag bad om från början, egentligen) .. Aja, tänkte bara klökas ut lite här på bloggen.

Känns som att febern är tillbaka, får nog gå och ta en tablett, som min syster nyss gjorde. Piss att jag lyckats smitta ned hela familjen, höhö ^^

1 kommentar:

Stephanie Harms sa...

Tradera är hemskt beroende framkallande! Speciellt när man har/ska ha barn, finns så mycket fina bebiskläder. Jag kollar tradera varje dag, haha!