lördag 12 mars 2011

' Zup Slakers ...?

Aaand I am back..
(& jag ber en liten bön för Japan.)

6 timmars arbete, en riktigt härlig dusch och en mysig fika tillsammans med min familj, så har min dag sett ut hittills. Vad har ni hittat på idag?

Jaha, så nu är jag ganska sugen på att hitta på någonting. Min flick-kompis ska ha lite vänner över ikväll, lite dricka och så. Kanske ska man ta en sväng dit? Men jag vill också träffa min pojke, han var ju ute igår medan jag satt hemma helt själv -.- Så är det om man ska upp halv sju på morgonen, en lördag..


Jag hade gärna gått ut och tagit ett glas och ätit något gott, eller bara ätit något skit, tagit två glas och snackat skit hela kvällen. Men samtidigt vill jag kunna köra, ifall jag/vi bestämmer oss för att hitta på något annat.. Så jag får nog tänka lite på den saken, gå och föna håret och sen se vad tankarna säger!

Inga kommentarer: