fredag 29 april 2011

ensamtid

Fredagskväll och jag sitter hemma ensam.. Som tröst köpte jag mig en "HÄNT-EXTRA" tidning på City Gross förut. Tänkte att de och någon film kan göra min kväll lite roligare och nu när jag läste en sida av tidningen har jag redan fått veta något nytt.. Ja, nu vet t.o.m jag att Laila Bagge och Niclas ska ha barn i höst - Grattis vetja!

Ha Ha Ha.. Detta kommer nog bli en lång kväll! Tänkte unna mig själv med en lång och varm dusch innan läggdags. Eftersom vi inte har något badkar så får jag nöja mig med att stå.. Men det går lika bra det. Tyvärr så har min pojkvän vår kokoskräm (den luktar fruktansvärt gott), Så det kommer jag gråta lite över :/ Men jag kanske har något annat fint liggande...? Det får undersökas.

Tack för mig, nu blir det ensamtid för min del.
Vad hittar ni på ikväll?
Vi hörs senare!^^

Inga kommentarer: