tisdag 3 maj 2011

Jag vill så mycket..

Jag satt och tänkte hela vägen hem idag, på bussen och på tåget.. Jag tänkte mest på vad jag vill göra med mitt liv då jag igår fick en svag känsla av att bli lärare.. Egentligen vet jag inte vad jag skulle vilja lära ut? Men jag tror faktiskt att yrket skulle passat mig.. *bara en av många tankar jag hade..


En annan sak jag har tänkt på är min stackars blogg. Det händer inte mycket här känns det som, även om jag har så himla mycket vilja till att detta ska bli bra. Jag älskar att skriva här och det känns tryggt på något sätt.. Inte tryggt, bokstavligen talat.. Men alltså, jag har ett ställe där jag kan skriva av mig, alla mina tankar och mina känslor och det tycker jag är bra (:

Jag vill verkligen fixa en ny design och göra om här inne. Det känns ganska lame och jag vet att mitt tjat till ett byte är inte alls så uppiggande eftersom det inte händer någonting -.- I know! Så bara för det tänker jag återgå till min tanke till att göra lite nytta och plugga.. Har en hel del saker som måste göras : /

Inga kommentarer: