söndag 2 augusti 2009

bröllop


igår var det en stor dag för min farbror och hans nyblivna fru, det var nämligen igår som de gifte sig. Vigseln tog plats vid Bosarpsjön runt klockan 1. Sedan förflyttade vi oss alla till en Gillegård(?) i Vinslöv, där de bjöd på Middag = fr-vr-er, Förrätten bestod av; toast med fiskröra(?), gurka och en citronskiva. Varmrätten bestod av; varmrökt lax, nypotatis, romsås och sallad. Efterrätten bestod av; tårta + kaffe och kakor :)

Vi drack vin till maten, eller ja vi drack vin hela kvällen :P . Det var en super rolig kväll, med massor av dans och nya ansikten. Det var också roligt att träffa folk som man inte sett på länge! Min syster, som var fotograf under kvällen, fick med väldigt många fina bilder på alla gästerna och såklart på brudparet.

Det finns inte så mycket att säga, det är svårt att förklara kvällen med ord. Men det var verkligen skoj och jag ångrar inte en sekund att jag bestämde mig för att åka dit :D

Bilder är under redigering, men det kommer upp en hög när det är klart!

1 kommentar:

Hannah sa...

Hej gumman, riktigt bra blogg ! söta ni är tillsammans, och tack för den lilla kommentaren :D <3 puss