lördag 29 augusti 2009

" fejjan "

Alla säger att det är "där allt händer, alla är medlem där" Dock det sista kan jag hålla med om, men jag har aldrig sett så mycket aktivitet på Facebook förrän nu. Kanske var för att jag var inloggad samtidigt som en vän och det blev mycket uppladdning av bilder och en massa kommentarer. Men det var kul att det hände något, jag laddade upp tre bilder med. Vilket jag inte gjort på, gud vet hur länge?


Men sen blev det back to my blog. Pappa kom upp på mitt rum för en stund sen och började prata om någon komiker, som är död nu. Men ville att jag skulle titta på några klipp av honom, på youtube. Så det gjorde jag, pappa stannade också kvar och tittade lite. Han var ganska rolig och väldigt kvick (: - ett gott skratt förlänger livet, sägs det !

Har plockat undan på mitt rum, ska dock göra det igen snart. Eftersom jag varit och rotat bland mina kläder igen, måste ju välja något att ha på mig tills ikväll ? Ska också bädda sängen och tvätta om jag hinner. Någon gång måste man vara duktig ju (:

1 kommentar:

Maja sa...

men vad hette den där komikern då?=P