tisdag 25 augusti 2009

godmorgon, godmorgon.

Inte blivit något bloggande på två dagar nu, jag tror jag börjar bli sämre? Nja, egentligen har det nog med skolan att göra. Det är ju där jag tillbringar hela dagarna, in och ut. Så det blir inte så mycket tid till annat, men ska försöka uppdatera mer ändå.

Igår var det ganska slappt i skolan, dock ganska drygt att varje rast vi hade låg på ungefär tjugo minuter? Och jag menar, vad gör man i skolan mer än att gå på lektionerna? Så det gick fruktansvärt långsamt. Men det var roligt, i mellan åt! Fått nya lärare och nya kurser som ska påbörjas, har också valt till Engelska B i mitt schema. Ska ju välja något individuellt val, så jag tänkte "varför inte något som jag har nytta av?", dock vet jag inte hur länge det kommer fungera. Eftersom att den lektionen ligger på Jacob, vilket är genom halva stan -.-

Menmen, klockan bara springer iväg, hade dock både behövt och önskat en gaaanska lång sovmorgon idag. Eftersom jag ska vara igång hela dagen idag! En vän ifrån klassen har fixat jobb till mig ikväll, på en restaurang inne i byn. Går i skolan från 08.15 - 15.05, de timmarna tillbringar vi ute i köket. & direkt därifrån hem, duscha, byta om, sen får jag åka till jobbet - 18.00-00.00

Det kommer bli en lååång dag!

Inga kommentarer: