fredag 28 augusti 2009

just hem kommen.

hejsvejs!

kom hem från skolan för en stund sen, det känns som att bussresan alltid tar mycket längre tid än vad det egentligen gör. Otroligt jobbigt! Men det har varit en ganska Ok dag idag. Tycker att mitt schema faktiskt är rätt schysst och det är inte så många tråkiga lektioner, vilket gör att det inte blir lika långtråkig i skolan.

Hela dagen i skolan idag har alla varit helt uppspelta om deras planer inför kvällen, de alla satt och pratade om vad de skulle göra, vad de skulle ha på sig etc. Själv, har jag inga planer alls? Kanske för att jag gillar att ta en dag i taget. Det blir inte lika stressigt då! Men jag kan hålla med om att en dag som denna, hade jag gärna velat ha några planer..

Så, ingen aning om vad som händer ikväll hitintills. Får väl ringa runt till lite folk och kolla hur deras planering ser ut, kanske hittar något man kan hänga med på?!

Inga kommentarer: